października 04, 2017

Lisciowe zaproszenia Marysienki

Hej,witajcie kochani:)
Znowu wsiąkłam;) 
 Mam dzisiaj dla Was zaproszenia, które zrobiłam na urodzinki Maryszki.
Moja dziewczynka skończyła 6 lat parę dni temu i trzeba zrobić  dla kolegów urodzinki. A nie chciałyśmy ich zrobić w sali zabaw(bo chyba każdy tam robi). To wybrałyśmy miejsce, które jest nam bliskie. Padło na Śląski Ogród Botaniczny w Mikołowie(czy było fajnie  opowiemy następnym razem)
Dlatego zaproszenia musiały być inne;) W kształcie liści- sama je wymyśliłam i narysowałam szablon i wycinałam 10 sztuk. 
Do tego potem musiałam wybrać zielone papiery.. było ich 5. Lemoncraft i goScrap super się sprawdziły. 
 O tego Marysieńka wybrała sobie stempelek z wróżką oczywiscie MOS. Jakim cudem ja go wcześniej nie kupiłam? Jest Taki śliczny... I jest to wróżka w sukience z listkami i jagodami(czy czymś takim). Kolorowałam go akwarelami Białe Noce.  Cały dzień  i do 4 rano siedziałam i kolorowałam, i wycinałam i kombinowałam;) 
Każde zaproszenie jest inne, bo jeszcze rysowałam użyłkowanie. Zdjęcia robiłam o 7 rano przed przedszkolem, by zdążyć je oddać tydzień przed. 
Dobra to fotki teraz:)




8 komentarzy:

  1. Ale się napracowałaś, podziwiam! Wyszły prześliczne i oryginalne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zaproszenia! Już od dawna wybieram się do Mikołowa zobaczyć te ogrody i wybrać się nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Serdecznie zapraszam:) To nie to samo co ogrody Kapiasa, ale widok z Sosniej góry boski:)

      Usuń
  3. Fantastyczne!!! Uwielbiam Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger