stycznia 18, 2017

Pierwszy post w 2017 - chrzest

Witajcie,
już połowa stycznia za nami, a ja tu jeszcze nic nie napisałam. 
Nasza gromadka powiększyła się o czworonożnego  członka, przez co doszły kolejne obowiązki.

O taki jestem słodki;)
 A planowałam być bardziej zorganizowana od początku tego roku, ale kicha.. znowu poległam.
Chociaż to w sumie dopiero początek.  
 Liczę na to, że jakoś uda mi się to ogarnąć. 



Dobrze, wróćmy do tematu dzisiejszego posta:)
 Różowiutkiej karteczki na chrzest, ze stempelkiem , który pojawi się tu wielokrotnie bo jest przesłodki:) 

Z borderem z dziurkacza MS, o którym długo marzyłam.. a teraz jakoś tak leży.. Trzeba go czasem odkurzyć.. w sumie ostatnio u mnie wszystko tak trzeba..




 Pozdrawiam, Weronika.

4 komentarze:

  1. Karteczka cudowna!
    A pieska to już podziwiałam na fb - kochany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka i gratuluje nowego członka rodziny jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy ten Wasz pies, do zakochania :)
    Kartka piękna - a wiesz co, ja mam podobnie. Chce mi się dużo wszystkiego, ale mam totalną niemoc blogową :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger