stycznia 05, 2015

Bałwanek



Hej, dziś bardzo późno.. ale chciałam Was zaprosić do wzięcia udziału w zimowym wyzwaniu sklepu ewa.pl- "Ulepimy dziś bałwana". Ja swojego zrobiłam z bardzo grubej tektury(prawie palca ucięłam- ale co tam) tnąc nożem do tapet. Potem oszlifowałam brzegi, pomalowałam gessem, narysowałam kontury cienkopisem i pokolorowałam;)  Podkleiłam magnes i mam takiego strażnika lodówki;)  z miotłą co mnie będzie od niej odganiał;) hehe.  Może macie jakieś imię dla niego?? Mąż go nazwał Marcel:D hmmm.. A jutro może ulepię prawdziwego:D

4 komentarze:

  1. Marcel do niego bardzo pasuje ale może też być Horacym lub tak bajkowo-Bulinkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tak piekny,a wieje od niego takie zimno że, "Icee"-"Zmrozony" pasuje do niego jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcel strażnik lodówki..Piękny jest...Śliczne ma włoski i starannie zawiązany szaliczek..Wątpię tylko w jego skuteczność- bo taki słodki : )))))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger