kwietnia 06, 2014

DT Ewa.pl i kolejny LO z Pietruszkiem:)

 Hurraaa.:) jestem w DT sklep-ewa.pl:D od maja będę Was tam inspirowała:):)
A dzisiaj chciałam pokazać wam LO do mapki

Troszkę ją odwróciłam, a journalling jest na odwrocie scrapa. Po warsztatach  siedział mi w głowie, miałam te dwa cudne zdjęcia i musiałam coś z nimi zrobić.. A dlaczego.. bo narodziny Piotrusia to strasznie ważny moment w moim życiu.. Już mam wszystko czego pragnęłam.  Papiery z jakich go wykonałam to Piątek 13, tekturki Crafty Moly..(jeśli szukacie imion to tam można mieć każde:), a media to 13@arts.. a dużo ich.. mgiełki, gesso, mikrokulki, żel medium itd.:) Chyba zaczyna mi się to coraz bardziej podobać:)





13 komentarzy:

  1. Przepiękny :) zdjęcia słodkie i rewelacyjnie oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D

    A scrap śliczny. Pięknego masz synka i jak szybko rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny LO. Szalenie mi się podoba!
    Gratuluję angażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful photos - Such a sweet baby boy. Love the earthy colours you have used to scrap, beautiful background. Many beautiful details. Thanks so much for playing along with us at OUAS this month. Please remember to load your layout onto our OUAS FB page for another chance to win a prize.
    https://www.facebook.com/pages/Once-Upon-A-Sketch/150044095058422?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing page and so beautifull details for a nice baby!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a darling layout. Love how you combined the masculine touches with baby elements for this gorgeous page!! Thanks for sharing about your hidden journaling! I’m so glad you have joined us for the April Once Upon A…Sketch Challenge and for sharing your layout on our Facebook page! ~ Blessings, Tracey

    Garden of Grace

    OdpowiedzUsuń
  7. This is divine! Such unusual colours to scrap your Peter, but they look AMAZING! Love your Mixed Media work, too - sooo happy you shared this with us at OUAS:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such beautiful photos...I love the colours and all the textures you have used on this page...well done! Thank you for playing along with us at OUAS this month!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny scrap i przepiękny piotruś, rób więcej! :***

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze pomimo, że kolory niedziecięce

    OdpowiedzUsuń
  11. I feel warm and soft colors ...it's my favorite.
    Thank you for playing with OUAS.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger