maja 13, 2013

Embossing w błękitach

Jak wczoraj obiecałam dzisiaj kolejna komunijna. Cieszę się, że ta wczorajsza się Wam tak podobała:)  Dzisiaj błękitnie. Tekturki Anemone i ze Scrapińca pomalowałam białą ecoliną i pokryłam je różnymi pudrami do embossingu.. są to moje początki w tej dziedzinie:) ale efekty i tak są ciekawe:) Bo mam tylko dwa pudry;) Jeden zachowuje się tak, że powierzchnia nim pokryta wygląda jakby pokryta była rosą:) Cudowny efekt. Drugi znowu jest dziwny.. bo kurczy się albo mocno rozlewa.. nie umiem jeszcze nad nim zapanować.. Karteczka jest bardzo skromna, ale nie każdy lubi na bogato:). Kwiaty w niej za to wyglądają bardzo egzotycznie. :)


4 komentarze:

  1. Śliczna kartka! Piękne zdobienia. Kupiłam tusz i dwa pudry i muszę teraz tylko znaleźć nagrzewnicę, gdzieś na strychu jest schowana... I też będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie u Ciebie! tak wiosennie! bardzo podoba mi się nowy banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubimy turkusik... lubimy...;)
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger