lutego 02, 2013

CHWALE SIĘ:D

Tak zostałam projektantką w Papierowym Piątku 13:):):):)  Nie mogłam w to uwierzyć jak dostałam maila, że mnie wybrali. Dostałam pakę pięknych papierów i dałam czadu:D Musiałam zrobić z nich coś na walentynki, do wnętrza i na poważnie. Miałam na to 3 dni. Przed świętami kupiłam płytę meblową, którą teraz pocięłam i powstało z niej moje serce. Wyrzynarka szła na pełnych obrotach, w końcu wymiary serca są dość pokaźne- rozpiętość skrzydeł to 60cm! Potem pilnik, i biała farba akrylowa:). Następnie była już tylko sama radość:) OZDABIANIE:) Jedyne co mi ją popsuło to oczywiście dalej nielubiąca mnie maszyna.. skrzydła szyłam na 10razy:( Koszmar! Dalej to już poszło samo:) Uwielbiam robić takie zawieszki.




Użyłam tutaj papierów: Mięta(cuuuudna),Kakao, A po co?, Kochasz mnie?(Śliczny walentynkowy papier.).

 Następną pracą jaką zrobiłam to kopertówka. Moja pierwsza praca komunijna w tym roku. Kwiaty oczywiście mojej produkcji, na kopertówce wykorzystałam piękną tekturkę ze Scrapińca.  A papiery to Wanilia, Kakao i Malina.(Uwielbiam nazwy tych papierów-prawda, że robi się przez nie smakowicie??? Moje prace stały się teraz deserami:D)

Na koniec iście miłosna praca: Pt. " Czuję do Ciebie miętę;)" Gdy pokolorowałam ten stempelek MOS'a to z myślą już o tym jak ta kartka ma wyglądać, teraz Wam zdradzę, że ja większość kartek sobie najpierw rozrysowuję;) Dopiero potem wybieram papiery i dodatki.


Tutaj użyłam: Dobrze wiedzieć-elementy, Dlaczego?,Kochasz mnie?, Kakao,Jest pysznie-elementy.
A i zgłaszam ją na wyzwanie MOS.


A cieszę się bardzo, że sówka mimo wszystko się Wam podobała:D.

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Kartki i serducho skrzydełkowe rewelacja! Pięknie wykorzystałaś papiery!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, niepowtarzalne prace :) Serdecznie gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Prace z klimatem - przemawiają do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowoności!!!! Jestem nimi zachwycona. Ja też rozrysowuję kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Prace prześliczne, najbardziej spodobało mi się serce, piękna i oryginalna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje prosto z serducha! W stuuu procentach zasłużony tytuł projektantki ;) ,,czuję do Ciebie mięte" ma najlepszą kompozycję i kolorystykę. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! How many gorgeous projects, love your style and the way you used this lovely Mo's image!

    Thanks for sharing your lovely creation with us at Mo's challenge this week :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wercia, przepiękne to serce! No cudne!:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger