grudnia 06, 2012

Dzwonek z bałwankami



Przyszedł do Mary Mikołaj.. ale była heca..;)
U nas w domku w Mikołaja nie daje się prezentów tylko słodycze. I moja mała paskudka jak zobaczyła tego czekoladowego mikołaja to nie zdążyłam jej powstrzymać jak pochłonęła go połowę!! Ale była radość jak znalazła go w zabawkach;) Na zdjęciu jeszcze w piżamie:D
Co do zawieszki.. bałwanek jest pokolorowany,  dzwonek pokryty pastą strukturalną, glossy i cracle accents oraz tuszami.. ćwiek jest z zestawu  który wygrałam;)
A Mikołaj do Was przyszedł dzisiaj?? Ja chyba byłam niegrzeczna bo nic nie dostałam:(

7 komentarzy:

  1. Kup sobie coś sama! :) Bałwanek jest śliczny, bardzo lubię Twoje kolorowanki, dopracowane i pięknie pokryte kolorami. Ale zdjęcie Marysi mnie absolutnie położyło, ona jest świetna! Biedny Mikołaj, zadarł nie z tym, co trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka piekna a Mery cud malina

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co Warcia ten stary dziad też o mnie zapomniał, ale co tam. Dzwoneczek z bałwanami jest prześliczny, twoje rysuneczki ogólnie są 1 klasa. A co do dzieciaków to hitem było pytanie 4 letniej córki mojej koleżanki: "Mamo, a jak pachnie Mikołaj?"

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzwonek - cudeńko :) U nas też okazało się, że niegrzeczna byłam :D A moje dzieci, że grzeczne niby (!!!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny dzwonek! A Mary - słodka z tą umazaną buzią ;)) Ja chyba też byłam niegrzeczna...

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie tez nie przyszedł :))) może to i dobrze, mogę dalej byc niegrzeczna, a tak to miałabym wyrzuty sumienia :D
    zapraszam na Candy :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger