listopada 15, 2012

Chrzest z aniołkiem

Kiedyś u Agnieszki na blogu http://agnieszka-scrappassion.blogspot.com/ widziałam kartkę z takim aniołkiem wyciętym z papieru. Strasznie mi się podobała. Jednak nie lubię jak się kogoś kopiuje dlatego wymyśliłam swoją wersję aniołka 
i chyba wyszedł mi zupełnie inny:) Można powiedzieć, że to lift ale chyba jednak nie....Ta piękna serwetka w tle jest wycięta boskimi dziurkaczami od Gosi. Cudnej urody jest wzór tego dziurkacza
i nadal na niego choruję;) hehe.. Halo czy Dzieciątko mnie słyszy..????!!!! hehe.. zn czyta?:D Kartka miała być niebieska
i słodka:D Czy taka jest? Na pewno jest mnóstwo warstw
i kosteczek 3D:D






Zgłaszam ja na wyzwanie Dla dziecka w Magicznej Kartce:)

5 komentarzy:

  1. Jest słodka, jest :)
    Nie wiem czy Dzieciątko słyszy, ale daj to może przeczytać mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna jest - zresztą widziałam ją na żywo i naprawdę jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka - aniołek genialny! Tyle u Ciebie świetnych prac. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger