kwietnia 12, 2016

Kwiecień z Lemoncraft.

Hej pora na kolejną dawkę inspiracji dla Lemoncraft
 Mamy tutaj dzisiaj  tablicę z pozytywnymi hasłami( która stanie obok mojego komputera), kartkę na roczek dla chłopczyka i  najnowszy wzór zaproszenia na ślub.
 Jak zobaczyłam ten stempel to nie pokocham go od razu. Miłość do niego przyszła po roku. I wtedy po cichu chciałam go mieć;)  To on gra główne skrzypce na tej pracy, ale hasła które dodałam są dla mnie mega ważne.




Kartka na roczek, tym razem oszczędna w dodatki, ale za to bardzo warstwowa. Papiery tutaj rozmawiają ze sobą.  I opowiadają chłopcu bajkę.











 Te zaproszenie jest wbrew pozorom bardzo bogate.  Kilka warstw  papieru, drukowane malowane kwiaty i zabawy pięknymi fontami, utrzymane jest w klimacie podwórkowym- idealne na ślub
w ogrodzie.  Kolory kwiatów jak i papierów nogą się różnić. Bazowym papierem jest papier Eco.



Zaproszenia zgłaszam też na wyzwanie w Od Ado Z. :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękne prace, przepiękne kolorowanki, przepiękne napisy!
    W ogóle, pięknie tu u Ciebie :-D
    Pozdrawiam ciepło w imieniu załogi Przyda Się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentowane prace w tym poście są bardzo interesujące, ja jednak oceniam tylko zaproszenia i moja ocena jest jak najbardziej pozytywna. Fajny klimat, lekko country, bez nadmiaru ozdób, a niebanalna czcionka idealnie podkreśla charakter zaproszeń. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) tak wiem, że post jest obszerniejszy, nie chciałam linkować konkretnego zdjęcia zaproszenia bo tylko wszystkie pokazały jakie jest w całości.

      Usuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Jak wspomniała Roma - wszystkie prace bardzo interesujące.
    Nasze wyzwanie dotyczy zaproszeń, a Twoje jest świetne. Niebanalne, oryginalne, pomysłowe.
    Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są wspaniałe, nasze wyzwanie jednak dotyczyło zaproszeń. Twoje jest na prawdę niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju. Niby proste, ale ta grafika, koronka i inne dodatki dają im tyle uroku i romantyzmu, że na pewno nie jedna para przyszłych młodych chciałaby je mieć. Cieszę się, że dołączyłaś do naszej zabawy. Pozdrawiam i życzę powodzenia. MargoLa z Dt sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Bardzo mi się podobają :)Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger