lipca 22, 2015

Dyplom z kolorowanką-Tydzień z papierem cuddle time

Cześć, przygotowałam dziś coś w formie dyplomu. Jest to podziękowanie dla Pań z przedszkola – u nas przedszkole kończy się dopiero ostatniego dnia lipca.
Dyplom ma wielkość A4, czyli jest dość spory. Bazą w pracy jest nasz papier tygodnia cuddle time, idealnie wpisujący się w klimat przedszkolny. Dodałam  warstwy z hello sweetie, for fun [extra] oraz for fun. Razem te papiery dają cudny wesoły klimat. Oczywiście całość dopełniła kolorowanka.
Dodatkowo wycięłam z papieru tygodnia jednego konika i misia, co ciekawie  uzupełnia całość.
Kolorowankę kolorowałam chyba przez 3 dni- jest duża i bardzo skomplikowana, do tego każde białe pole w bukiecie wycięłam, przez co jest bardzo ażurowa.



3 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger