maja 15, 2015

Gorjuss x3

Hej, dzisiaj postanowiłam pokazać Wam trzy prace ze stemplami Gorjuss- inspiracje dla sklep-ewa.pl Dwa z nich pochodzą z najnowszej kolekcji.  Każda panienka jest inna, jedna ma tzw. focha , inna jest słodka czy nieśmiała.  Mimo, że nie mają buzi, jednak te emocje można z nich wyczytać:)
Pokochałam te stemple! Za jakość! Genialnie się odbijają- nawet bez bloczka(szczerze to nawet tak bardziej lubię je odbijać) Są to stemple gumowe więc można je nawet odbić np.w utee i im się nic nie stanie.  W każdym zestawie oprócz laleczki znajdziemy różne dodatkowe stemple, często jest to ramka, zwierzątko z którym one występują czy serduszko.
 W moim zestawie jest jedna duża ramka- dla mnie aż za duża. szkoda bo niby ma udawać stare zdjęcie.
 Swoje dziewczynki pokolorowałam kredkami akwarelowymi  z dodatkiem białego gwaszu.










Wszystkie materiały jakie użyłam do wykonania tej pracy znajdziecie pod linkiem na górze posta:)

3 komentarze:

  1. Stempelki rzeczywiście piękne,jednak to Twoje karteczki,twój pomysł na nie sprawiają ,że chce się je mieć: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to Twoje kolorowanie :D Chyba się powtarzam? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, wszystkie mi się podobają. W sumie...nie potrzebowałam wcześniej stempli Gorjuss, ale po tych kartkach kupiłam już dwa. Pokolorowałam. Popatrzyłam na Twoje. Popatrzyłam na swoje. Uznałam, że chyba powinnam dużo ćwiczyć :D :D :D <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger