grudnia 05, 2014

Roczkowe jedyneczki

Postanowiłam wprowadzić nowy kształt kartek u siebie- roczkowe jedyneczki. Pokochałam je! Cudnie wdzięczne:) Fajnie można z nimi szaleć. Dziś pokażę Wam aż dwie, jedną dla dziewczynki a drugą dla chłopczyka:) Chłopczysko dla którego ona jest to mój Pietrek, dlatego jest Pandzior;) Cała jest na papierach Goscrapu. To moja pierwsza inspiracja dla nich. I powiem Wam szczerze, te papiery dziecięce są mega!!! Takich dziecięcych  innych papierów nie ma w Polsce, dodatki i obrazki na nich są świetne. A inne kolekcje świetnie się z nimi uzupełniają. Kartki oczywiście są z kolorowankami MOS.






3 komentarze:

  1. Rewelacyjne, aż chce się je przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Jak zwykle stempelki cudnie pokolorowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. All of your cards are very beautiful Weronika! I'm your newest follower :)

    Hugs,
    Alexandra

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger