listopada 07, 2012

Koronkowy chrzest




Będąc na Craftshow miałam okazję wyciąć sobie kilka wycinanek z wykrojników, które jak na razie są poza moim zasięgiem. Wśród nich była właśnie serwetka znajdująca się w tle kartki. BOSKA!Zastanawiał się może ktoś co jest nie tak ze świeczką?? Kto zna ten wykrojnik to wie, że on jest.. krótszy:D hehe.. Ale mnie się on taki nie podobał, bo na tą kartka idealnie pasuje dłuższa świeczka. Postanowiłam go troszkę zmodyfikować:)Z dwóch wyciętych świeczek powstała jedna dłuższa.Łączenie ukryte jest pod kokardką;) Hortensje oczywiście mojej roboty, no i szatka:). 

5 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna karteczka
    Świetny myk z tą świeczką

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna, ale podrasowana pięknymi cieniowaniami :)
    Pomysł dobry.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLiczna1 Zdolniacha jesteś! W dobie kryzysu przeróbki są jak najbardziej na czasie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)Kryzys powoduje, że człowiek jest bardziej twórczy;)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger